Klaidos žinutė

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls - _menu_load_objects() (eilutė 579/home/sventosi/domains/sventosiospm.lt/public_html/includes/menu.inc).

Mūsų kelionė į Kauną

Baigiantis mokslo metams visi nusprendėme važiuoti į Kauną. Labai laukėme šios išvykos. Pagaliau atėjo ta diena, kai įsėdome į autobusą ir pradėjome savo smagią kelionę.

Pirmiausia apsilankėme zoologijos sode, kuriame buvo daug įdomių ir egzotiškų gyvūnų. Labiausiai patiko baltasis vilkas, snieginis leopardas, liūtas, ilgais kaklais linguojančios žirafos, pas kurias galėjome nusileisti čiuožykla. Smalsiai apžiūrinėjome šukuojamus kupranugarius, kurių vilna yra labai vertinga, taip pat ir ruonį, kantriai laukiantį savo vėlyvųjų pusryčių. Smagu buvo stebėti įvairiausius gyvūnus ir paukštelius, bet tuo pačiu ir gaila, kad jie gyvena uždaryti narvuose.

Po zoologijos sodo vykome į Vytauto Didžiojo karo muziejų. Jame vyko edukacinė pamokėlė, kurios metu statėme pilį su gynybinėmis sienomis, pastatais, gynėjais bei puolėjais. Ten sužinojome, kodėl pilys buvo statomos ant kalno, šalia upių, kaip gyveno pilies gyventojai. Pamokėlės pabaigoje vadovė visiems davė palaikyti kalaviją ir ant rankų užsidėti apsauginius šarvus. Jie, pasirodo, labai sunkūs!

Po šio užsiėmimo mus pasitiko gidas, kuris vedžiojo po karo muziejų ir pasakojo apie Lietuvos istoriją. Matėme daug senovinių daiktų, ginklų, šalmų, žemėlapių... Tačiau labiausiai nekantravome pamatyti lakūnų Dariaus ir Girėno lėktuvo nuolaužas. Prisiminimui apie karo muziejų specialiai tam skirtu aparatu pasigaminome monetas.

Vėliau savo ekskursiją tęsėme pasivaikščiojimu Kauno senamiesčiu, Laisvės alėja. Iš jos pasukome į Tado Ivanausko muziejų. Jame pamatėme daugybę įvairiausių vabzdžių, paukščių, mielų gyvūnėlių ir plėšrūnų iškamšų.

Gerokai pasportuoti teko kopiant laipteliais į Žaliakalnį, o nuo jo leidomės senuoju miesto funikulieriumi. Tai vienų bėgių keltuvas su dviem mediniais vagonėliais, kurie prasilenkia kelio viduryje.

Grįždami namo užsukome skanauti picos ir ledų.

Grįžome pavargę, bet pilni įspūdžių. Visada lauksime naujų kelionių, nes šita labai patiko.