Klaidos žinutė

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls - _menu_load_objects() (eilutė 579/home/sventosi/domains/sventosiospm.lt/public_html/includes/menu.inc).

Ačiū, Vilniau, ir iki kitų susitikimų!

Birželio 10 - 11 dienomis, mes, 6 klasės mokiniai, aplankėme šalies sostinę. Vykome traukiniu, miestą naršėme viešuoju transportu bei pėstute kasdien įveikdavome  po 10 kilometrų. Pasigėrėjome Vilniaus panorama iš „paukščio skrydžio" -  nuo televizijos bokšto apžvalgos aikštelės bei Gedimino pilies. Įspūdingos senamiesčio gatvelės, gražuolis Gedimino prospektas bei Katedros aikštė abejingų nepaliko. Įspūdingas ne tik Vilnius, bet ir oras – gamta „padovanojo"  32 laipsnių karštį, tad Bernardinų sodas su fontanais ir suoleliais medžių pavėsyje tapo tikra atgaiva. Nakvynės vieta tikrai šauni - pailsėjome, ramiai išsimiegojome, atgavome jėgas  ir įvertinome ją dešimčia balų! Edukacija Vilniaus Zooparke pranoko lūkesčius – žavūs gyvūnėliai, tvarkingos, švarios patalpos,  įdomūs gidės pasakojimai. Vakarop sėdome į traukinį ir grįžome namo į pajūrį, kur mūsų laukė vėsi jūra! Geležinkelio stotyje pasitikusiems tėveliams, ilgai pasakojome kelionės įspūdžius, kol miegas sulipino blakstienas...