Klaidos žinutė

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls - _menu_load_objects() (eilutė 579/home/sventosi/domains/sventosiospm.lt/public_html/includes/menu.inc).

Kelionė į Šiaulius

Birželio 2-osios dienos rytą ilgai miegoti neteko. Nuo pat ankstyvo ryto visi rinkomės mokyklos kieme. Laukė kelionė į Šiaulius. Mokykliniu autobusiuku nuvykome į Kretingos traukinių stotį, nes iki Šiaulių keliavome greituoju traukiniu. Traukinys, kuriuo važiavome, buvo modernus ir labai patogus.

Atvykus į Šiaulius, apžiūrėjome geležinkelio stotį nuo tilto viršaus, pasilinksminome žaidimų aikštelėje. Po to nuėjome į Šokolado muziejų „Rūta“. Ten mes sužinojome šokolado atsiradimo istoriją, ragavome įvairių skonių saldumynų ir patys pasigaminome šokoladinių saldainių. Vėliau su mokytoja nuėjome į piceriją. Po pietų aplankėme Dviračių muziejų. Apžiūrėjome senovinius dviračius, kelis net buvo galima išbandyti. Galiausiai nuėjome į parką, kur stovi Šiaulių miesto simbolis - Geležinė lapė. Šalia Talšos ežero įrengta žaidimų aikštelė, kurioje smagiai praleidome laiką iki traukinio išvykimo.

Laukdami traukinio, visi nusipirkome skanių ledų. Po visų nuotykių grįžome namo. Nors ir buvome pavargę, bet labai laimingi, nes kelionė buvo įspūdinga.