Klaidos žinutė

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls - _menu_load_objects() (eilutė 579/home/sventosi/domains/sventosiospm.lt/public_html/includes/menu.inc).

Ketvirtokų kelionė į Vilnių, Trakus

Ankstų balandžio 27 dienos rytą su klase išsiruošėme į ilgai planuotą ir labai lauktą kelionę, kurios metu aplankėme Vilnių, Trakus. Šia išvyka džiaugėmės visi. Pakeliui pamatėme tris mažas stirneles, grožėjomės patekančia saule ir virš upių kylančiu rūku. Važiavome ilgai, trumpam sustodami degalinėse – vaišinomės šerbetu.

Atvykę į sostinę pirmiausia aplankėme šv. vyskupo Stanislovo ir šv. Vladislovo Arkikatedrą Baziliką. Tai svarbiausia Lietuvos katalikų bažnyčia. Mus pasitiko gidė, kuri papasakojo apie Barborą  Radvilaitę, apie slaptą jos santuoką. O nusileidus į požemius, parodė karalių mauzoliejų, kuriame ilsisi ir Barbora Radvilaitė.

Kiek vėliau keliavome į katedros varpinę, kur gidė supažindino mus su varpinės ir Vilniaus katedros bei aikštės istorija. Patys drąsiausi bendraklasiai užlipo ir apžiūrėjo miestą iš 45 metrų aukščio, matė senojo laikrodžio varpus. Po to kopėme į Gedimino pilį, apžiūrėjome ją iš vidaus, užlipome į patį viršų ir grožėjomės nuostabiais Vilniaus vaizdais.

Kelionę tęsėme vykdami į Televizijos bokštą. Ten mus supažindino su TV bokšto istorija, įdomiai papasakojo apie Sausio 13 –osios  įvykius. Pasikėlėme į 19- ame aukšte esantį restoraną, kur valgėme mėsainius ir gėrėjomės Lietuvos sostine iš viršaus. Vaizdas buvo nuostabus!

Sekantis aplankytas miestas – Trakai. Trakų pilyje mūsų laukė edukacija „Viduramžių karyba“. Jos metu daug sužinojome apie senovinius ginklus, šarvus, viduramžių kovas. Net buvo leista pasimatuoti šarvus! Po edukacijos pasigrožėjome pilimi, pirkome lauktuves šeimai ir ruošėmės važiuoti namo. Štai tokia buvo įspūdinga mūsų kelionė.